czwartek, 31 lipca 2014

Rozdział XXX - Kolejna zagrywka Seleny

Nikol

Gdy mama wyszła poprosiłam Justina aby się schował u mnie w łazience i zostawił uchylone drzwi ta aby mógł słyszeć naszą rozmowę a ja czekałam aż do mojego pokoju wejdzie Selena.Chwilę później do mojego pokoju weszła Selena. Na sam jej widok trzęsło mnie z nerwów ale próbowałam nic po sobie nie pokazywać. 
* Czego chcesz ? - zapytałam zdenerwowanym głosem.
Gomez podeszła bliżej mnie i patrzyła na mnie zachowując się bardzo dziwnie.
* Po co tu przyszłaś ?! - powtórzyłam pytanie podniesionym tonem 
* Nikol chciałam Ci coś powiedzieć o Justinie.. - wyszeptała tajemniczym głosem.
Wiedziałam że zaraz znowu będzie kłamać i w sumie się nie pomyliłam.
* Wczoraj to co widziałaś to była miłość..gdy wyszłaś powiedziałam mu że go bardzo kocham a on rzucił się na mnie i zaczął mnie całować - dodała po chwili 
* Po co to mi mówisz ?! Chcesz jeszcze mnie dobić? Ja już nie jestem z nim więc możecie do siebie wrócić - powiedziałam smutnym wymuszonym tonem. 
Widać że kłamstwo zadziałało bo dziewczyna kłamała dalej ale już była uśmiechnięta.
* Wiem , mówił mi..ale błagam cię nie próbuj się z nim kontaktować bo ja mu dam szczęście którego ty mu nie dałaś..On jest właśnie u mnie i powiedziałam mu że jadę do sklepu więc proszę nic mu nie mów że byłam - kontynuowała.
Myślałam że szlag mnie jasny trafi. Jak można być tak prymitywną osobą i w oczy tak kłamać. Teraz już miałam pewność że ona nie kocha Justina tylko ona ma na jego punkcie obsesję. 
* Spokojnie nic mu nie powiem..nie będę musiała - oznajmiłam 
Wtedy do pokoju wszedł Jus. A Selena miała taką zdziwioną i wściekłą minę że przez moment się jej bałam.

Justin

Siedząc w łazience i słuchając tego co Selena mówi mojej ukochanej myślałem że dostane furii. Ale gdy mówiła dalej nie wytrzymałem. Wyszedłem z ukrycia i stanąłem obok mojej księżniczki obejmując ją. Selena ujrzawszy mnie wściekła się strasznie ale nie obchodziło mnie to.
* Jestem u Ciebie ?! Ty dziewczyno jesteś jakaś nieobliczalna ! - krzyknąłem w stronę Gomez
* Justin zrozum..ja -  wydukała przerywając
* Nic do mnie nie mów ! Zrozum że ja już cie nie kocham ! A wręcz nienawidzę ! - oznajmiłem krzycząc 
Wtedy Selena rozpłakała się próbując chyba zbudzić we mnie litość. Nie obchodziło mnie to. Chce tylko aby w końcu zrozumiała że dla mnie liczy się tylko Nikol. 
* Wyjdź stąd Selena - rozkazała moja dziewczyna
Selena posłała nam groźne spojrzenie i wybiegła z pokoju. Gdy znowu byliśmy tylko ja i Niki w pokoju mocno przytuliłem się do Nikol. 
* Kotku wierzysz mi teraz ? - zapytałem niepewnie czy można poruszyć znowu wczorajszą sytuację.
Nikol odsunęła się delikatnie ode mnie i spojrzała mi w oczy z poważną miną. Jednak po chwili na jej ustach pojawił się uśmiech.
* Tak , przepraszam że Ci nie wierzyłam - wyszeptała po czym pocałowała mnie w usta.
Od razu odwzajemniłem pocałunek. Gdy przestaliśmy się całować oboje przenieśliśmy się na łóżko gdzie dużo się przytulaliśmy i całowaliśmy. Wtedy wpadł mi do głowy jeden mały pomysł.
* Skarbie co byś powiedziała na wakacje? - zapytałem z uśmiechem 
Niki spojrzała na mnie z zaciekawieniem.
* Ja mam szkołę przecież - oznajmiła 
W sumie racja o tym nie pomyślałem.
* Ale na weekend przyszły..czemu nie - dodała po chwili 
* Tak ? Zgadzasz się ? - zapytałem upewniając się 
Nikol w odpowiedzi musnęła moje usta po czym wtuliła się w moją klatkę piersiową.
* Kocham Cie moja Księżniczko - wyszeptałem. 
 Jednak nie otrzymałem żadnej reakcji od Nikol. Wtedy zobaczyłam że moja ukochana zasnęła.

1 komentarz:

  1. Oooo... słodko. Mam nadzieję, że Sel da im w końcu święty spokój. :) Jestem ciekawa tych wakacji. :) Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń